Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění

Postup uplatnění pojistky na blbost

U každé pojišťovny se uplatnění pojistky trochu liší. Frenkee svoje pojištění vyvinul ve spolupráci s pojišťovnou Direct, která doporučuje následující postup:

  1. Zranil se někdo? Přivolejte neprodleně lékařskou pomoc.
  2. Řekněte poškozené osobě, že máte pojištění odpovědnosti, a požádejte ji, aby ponechala škodu v původním stavu, abyste mohli vše zdokumentovat a pojišťovna mohla událost řádně prošetřit.
  3. Je-li to možné, rozsah škod zdokumentujte (foto, video, kontakt na svědky).
  4. Zjistěte identifikační údaje a kontakty poškozených osob.
  5. Způsobené škody předem nehraďte a neuznávejte poškozeným předem jakýkoliv nárok na náhradu škody bez souhlasu pojišťovny.
  6. Pojistnou událost neprodleně oznamte pojišťovně a snažte se maximálně spolupracovat při jejím prošetření.

Formulář pro nahlášení škodní události z pojistky na blbost

Připravte si:

  • Číslo smlouvy, ze které škodu hlásíte.
  • Informace, kde, kdy a co se stalo.
  • Údaje o poškozené osobě, jestliže oznamujete škodu jako pojištěný.
  • Identifikační údaje všech svědků, kteří mohou doplnit, co se přesně stalo.
  • Případnou dokumentaci (foto, video).

 

Formulář pro nahlášení škody najdete na stránkách pojišťovny Direct. Vyplnění formuláře trvá zhruba 10 minut. 

Nahlásit online nebo zavolejte na linku +420 221 221 221

Jak nahlásit škodu z pojištění odpovědnosti jako poškozený

Škodu můžete nahlásit i jako poškozený – ten který nárokuje škodu na majetku nebo zdraví po klientovi pojišťovny Direct. Jak postupovat?

  1. Neprodleně oznamte pojišťovně Direct vznik škody, spojí se s vámi a domluví další postup.

Na webu pojišťovny Direct zvolte volbu “Poškozený” a chytrý formulář vás krok za krokem navede na všechny potřebné údaje.

  1. Zajistěte identifikační údaje osoby, která škodu způsobila, a uplatněte u ní písemnou formou nárok na náhradu škody. 
  2. Vzniklou škodu do začátku šetření neodstraňujte. Není-li to možné, škodu zdokumentujte (foto, video, svědecké výpovědi).
  3. V případě škod na majetku poškozené či zničené věci uschovejte pro potřeby šetření pojišťovnou.
  4. Doložte všechny doklady, které si od vás pojišťovna vyžádá tzv. registračním dopisem.

Často se ptáte

  • Jak dlouho trvá vyřízení škody z pojištění odpovědnosti?

    Zobrazit odpověď
    Jak dlouho trvá vyřízení škody z pojištění odpovědnosti?
  • Jsem poškozený, za jak dlouho dostanu náhrady své škody od pojišťovny jejího klienta?

    Zobrazit odpověď
    Jsem poškozený, za jak dlouho dostanu náhrady své škody od pojišťovny jejího klienta?
  • Co je to registrační dopis?

    Zobrazit odpověď
    Co je to registrační dopis?
  • Co je to písemná forma nároku na náhradu škody?

    Zobrazit odpověď
    Co je to písemná forma nároku na náhradu škody?

Příběhy, které bolí tělo i peněženku

Rodina Kuchařových, vytopený soused

Rodina Kuchařových bydlí dlouhá léta v pronajatém bytě. V létě odjeli na víkend do jižních Čech za rodiči paní Kuchařové. Z víkendu se ale v sobotu museli vrátit zpět, protože je volal soused, který bydlí pod nimi, že mu ze stropu kape voda. V bytě Kuchařových ve stěně za kuchyňskou linkou praskla trubka a způsobila únik velkého množství vody, které postupně začalo prosakovat do bytu o patro níž. Nakonec byla škoda vyčíslena na necelých 83 000 Kč. Kuchařovi mají sjednané pojištění občanské odpovědnosti, které již v základu kryje i odpovědnost plynoucí z vlastnictví nebo užívání nemovitosti. Tuto škodu tedy pokryla kompletně pojišťovna.

Znám mnoho příběhů špatně pojištěných cestovatelů, kterým se dovolená prodražila o pořádný balík. Pomůžu vám, abyste se nestali jedním z nich.

Hledáte pojištění?

Spočítat pojištění